14.12.12

Ο Πιο Εύκολος και Δωρεάν Τρόπος να Μάθεις Γερμανικά


Δεν μπορώ να διαβάσω, απλά δεν μπορώ. Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου δεν τα πήγαινα καλά με το διάβασμα. Παρόλα αυτά τελείωσα το σχολείο και πήρα και την πιστοποίηση μου ως ειδικός κινησιοθεραπείας. Επίσης ξέρω πολύ καλά αγγλικά, πως όμως τα κατάφερα χωρίς διάβασμα? Μετά από ώριμη σκέψη κατέληξα στο συμπέρασμα ότι είμαι τύπος οπτικό-ακουστικός.
Το γεγονός ότι βλέπω άνετα ταινίες, σειρές και αγγλικό stand up comedy χωρίς υπότιτλους δεν οφείλεται στο διάβασμα αλλά στην εξάσκηση. Χρόνια ολόκληρα αμερικάνικη ραπ, ροκ και αμέτρητες ταινίες και σειρές, εκπαίδευσαν το μυαλό μου στην αγγλική γλώσσα. Έτσι λοιπόν προσπαθώ να βάλω στο κεφάλι μου με το ζόρι τα γερμανικά. Μουσική, ταινίες και σειρές όλα στα γερμανικά. Αφού αρχίζω να ζαλίζομαι και να στάζει αίμα από τα αυτιά μου το γυρνάω στα αγγλικά με γερμανικούς υπότιτλους και κάνω ένα κιτ-κατ.


Ψάχνοντας στο ίντερνετ βρήκα ένα πάρα πολύ ενδιαφέρον site που στηρίζεται ακριβώς πάνω σε αυτήν την λογική. Σου μαθαίνει γερμανικά μέσω βίντεο κλιπ, ακούγοντας το τραγούδι και μελετώντας τους στίχους.

Εγώ προσωπικά όταν μελετάω γερμανικά μέσω αυτού του site εκτός από την καρτέλα με το βίντεο και τους στίχους έχω ανοικτές ακόμα 2 καρτέλες μία με τους στίχους σε αρχική μορφή και σε μετάφραση (υπάρχουν αρκετά site που δίνουν αυτή την δυνατότητα π.χ για τους Rammstein)και μία καρτέλα google translate για να γράφω μία μία τις άγνωστες λέξεις και να βλέπω την μετάφραση του στα ΕΛΛΗΝΙΚΑ.




Δες το βίντεο μου με μια σύντομη περιγραφή αυτού του site για να ξέρεις τι να περιμένεις.





Και εδώ θα βρεις το site http://www.lyricstraining.com/






Έλα να γίνουμε φίλοι στο facebook.
Γίνε συνδρομητής στην σελίδα μου στο youtube για δωρεάν βίντεο
μαθήματα γερμανικών κάθε βδομάδα.


Η λογοκλοπή είναι αδίκημα. Αν θέλετε να αναδημοσιεύσετε κάποιο άρθρο, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μου στο neometanastis@gmail.com

1 comment:

  1. polu kalo block
    s euxaristoume genika..
    skeftomaste na metakomisoume m ton antra m germania
    den paei allo edw
    k prospa8oume monoi mas na ma8oume germanika
    ..duskolh glwssa...
    oles oi plhrofories sou upoboh8htikes

    ReplyDelete