20.12.12

Η Διαδικασία Της Μετάβασης


Μέχρι στιγμής τα άρθρα μου περιορίζονται σε συμβουλές και τρόπους εκμάθησής γερμανικών, Σήμερα θέλω να γράψω για το συναίσθημα και την λογική, με άλλα λόγια, πως βιώνω νοητικά αλλά κυρίως συναισθηματικά την μετανάστευση. Σκοπός μου είναι να βοηθήσω τον εαυτό μου αλλά και όποιον άλλο βρίσκεται σε παρόμοια με την δική μου θέση.



Ο άνθρωπος είναι μια περίπλοκη μηχανή που για να κινηθεί σωστά πρέπει όλα τα μέρη της να λειτουργούν σε αρμονία. Τα τρία αυτά μέρη είναι το σώμα, η λογική και η ψυχή (το συναίσθημα). Ένα υπέροχο παράδειγμα μας δίνει ο Χόρχε Μπουκάι ( Αργεντινός Ψυχολόγος – Συγγραφέας).
Αν πούμε ότι η ζωή είναι ένας δρόμος τότε ο άνθρωπος είναι μια άμαξα που τον διασχίζει. Η άμαξα είναι το σώμα μας, τα άλογα είναι τα συναισθήματα και ο αμαξάς η λογική μας. Αυτό το υπέροχο απόσπασμα από το βιβλίο “ ο Δρόμος της αυτοεξάρτησης ” ονομάζεται “η αλληγορία της άμαξας”. Θα μπορούσα να αντιγράψω από το βιβλίο αλλά προτιμώ να σας το διαβάσω.
Ορίστε λοιπόν το βίντεο:












Ωραία λοιπόν, όταν ήρθε η ώρα και αποφάσισα να φύγω, η λογική, το συναίσθημα και το σώμα συνεργάστηκαν μια χαρά με αποτέλεσμα αυτή την στιγμή να βρίσκομαι στο εξωτερικό ξεκινώντας μια νέα ζωή. Άρα θα έπρεπε να είμαι ευτυχισμένος... δυστυχώς δεν είναι τόσο απλό! Ο άνθρωπος και η αλλαγή δεν τα πάνε καλά! Δεν ταιριάζουν, μισούν ο ένας τον άλλον. Σχετικά πρόσφατα έφτασα στο συμπέρασμα ότι κάθε αλλαγή, προς το χειρότερο ή προς το καλύτερο, με στεναχωρεί. Αναζητώντας λοιπόν απαντήσεις έπεσα πάνω σε ένα διάγραμμα με όνομα “the process of transition” ( Η διαδικασία της μετάβασης). Δεν αναφέρεται αποκλειστικά στην μετανάστευση αλλά γενικά σε κάθε μεγάλη αλλαγή που κάνουμε στην ζωή μας. Εντυπωσιάστηκα γιατί μπόρεσα πολύ εύκολα να ταυτιστώ, βλέποντας ότι όντως βρίσκομαι σε μια διαδικασία μετάβασης. Όχι μόνο βιώνω τα ίδια ακριβώς συναισθήματα που περιγράφει το διάγραμμα αλλά και με την ίδια ακριβώς σειρά. 
Φυσικά το μετέφρασα και το ξανά σχεδίασα αφού δεν το βρήκα στα ελληνικά, το ελληνικό κομμάτι του ίντερνετ πρέπει να παραδεχτούμε ότι πάσχει, αυτό είναι το δικό μου λιθαράκι.
Ορίστε λοιπόν το διάγραμμα: 

*Για πιο ευανάγνωστη εικόνα επισκεφθείτε την σελίδα μου στο facebook, link παρακάτω. 


Μπορώ να πω ότι αυτή η εικόνα με γεμίζει ελπίδα, αρχικά γιατί μου δείχνει ότι είναι φυσιολογικό να βιώνω όλα αυτά τα συναισθήματα, αλλά κυρίως γιατί βλέπω ότι αν ξεπεράσω τις δυσκολίες και προχωρήσω μπροστά θα τα καταφέρω και όλα θα πάνε καλά.






Έλα να γίνουμε φίλοι στο facebook.
Γίνε συνδρομητής στην σελίδα μου στο youtube για δωρεάν βίντεο
μαθήματα γερμανικών κάθε βδομάδα.


Η λογοκλοπή είναι αδίκημα. Αν θέλετε να αναδημοσιεύσετε κάποιο άρθρο, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μου στο neometanastis@gmail.com






No comments:

Post a Comment