22.12.12

Αυτοί που φεύγουν...


Οι δουλείες που έχω κάνει στην ζωή μου δεν είναι πολλές. Στα μαθητικά μου χρόνια, τα καλοκαίρια, βοηθούσα στην δουλειά του πατέρα μου ή σε κανενός γνωστού το μαγαζί, έκανα και ένα καλοκαίρι τον σερβιτόρο. Σαν φοιτητής κρατούσα νύχτα το περίπτερο κάτω από το σπίτι που νοίκιαζα,πούλησα και μερικά κουλούρια στην Τσιμισκή. Αφού απολύθηκα από το στρατό, όπου υπηρέτησα σαν μάγειρας, δούλεψα σε ένα catering για δύο βδομάδες. Γιατί μόνο δύο εβδομάδες?
Γιατί δέχτηκα ένα αναπάντεχο τηλεφώνημα που ούτε λίγο ούτε πολύ μου άλλαζε την ζωή. Η φωνή στο τηλέφωνο είπε, ψάχνουν φυσιοθεραπευτή σε μια κλινική στην Θεσσαλονίκη, ακόμα δεν έβαλαν αγγελία, πήγαινε να σε δουν θα είσαι από τους πρώτους. Έτσι και έγινε, το επόμενο πρωί
πήγα για δοκιμαστικό, το ημερολόγιο έδειχνε 04 Ιουνίου 2008 όταν η γραμματέας της κλινικής μου έδωσε να υπογράψω την πρόσληψή μου.
Θυμάμαι πόσο τυχερός ένιωθα που βρήκα δουλεία. Τέσσερα χρόνια δούλεψα σε αυτή την κλινική πριν μας πιάσει η κρίση και αναγκαστούμε να φύγουμε για τα ξένα. Όλο αυτό το χρονικό διάστημα είχα πολλές καλές στιγμές και ελάχιστες άσχημες. Γνώρισα άτομα που θεωρώ πλέον φίλους μου, γνώρισα και την γυναίκα της ζωής μου.
Υπάρχει όμως ένας άνθρωπος που η λέξη φίλος δεν αρκεί να περιγράψει την σχέση μας. Για να μπορέσω να περιγράψω τον Δημήτρη πρέπει να πω φίλος, αδελφός, πατέρας και δάσκαλος. Ένας άνθρωπος μονίμως χαμογελαστός, μου έφτιαχνε την διάθεση καθημερινά με τα τραγούδια του.
Πάντοτε διατεθειμένος να ακούσει τα προβλήματα μου και να βοηθήσει. Μεγάλος συλλέκτης
ανεκδότων, όπως κι εγώ, όλο αυτό το διάστημα γελάσαμε με την ψυχή μας. Τέσσερα χρόνια μοιραστήκαμε την ίδια δουλειά, δεν αλλάξαμε ούτε μία βαριά κουβέντα.

Δημήτρη, με αυτόν τον τρόπο διαλέγω να σε αποχαιρετήσω. Εκείνες τις μέρες δεν είχα την δύναμη. Δίπλα σου έμαθα πολλά, δεν έγινα μόνο καλύτερος στην δουλειά μου, έγινα καλύτερος άνθρωπος. Σε ευχαριστώ για αυτό, αν και οι δρόμοι μας χωρίστηκαν, δεν θα σε ξεχάσω πότε.


Εδώ θα δείτε, πως ο Δημήτρης αποχαιρέτισε εμένα:



  




Σου άρεσε το άρθρο? Κάνε like στο facebook
Κάνοντας like γίνεσαι φίλος του Νεομετανάστη και αυτόματα
μαθαίνεις πρώτος όταν βγαίνει νέο υλικό



No comments:

Post a Comment