Αναγνώριση Τίτλων Σπουδών Στην Γερμανία





 Είναι όντως τόσο σημαντική η αναγνώριση του πτυχίου μου?

Φυσικά είναι πολύ σημαντικό να αναγνωριστεί το πτυχίο σου στην Γερμανία. Με την αναγνώριση
το Γερμανικό κράτος πλέον κατατάσσει το πτυχίο σου ισότιμο με το αντίστοιχο γερμανικό,
άρα ο κάθε εργοδότης δεν θα διστάσει να σε προσλάβει και εσύ με την σειρά σου θα μπορέσει να απαιτήσεις τα ίδια δικαιώματα που προβλέπει η συλλογική σύμβαση.

Αν και συνιστώ σε όλους να αναγνωρίσουν το πτυχίο τους, η αναγνώριση δεν είναι υποχρεωτική για όλα τα επαγγέλματα. Για να δεις αν το πτυχίο σου χρειάζεται αναγνώριση μπες εδώ: link1
Πολλές χρήσιμες πληροφορίες και βίντεο θα βρεις εδώ: link2






Τι χρειάζεται και πως γίνεται?


Θα χρειαστείς τα παρακάτω έγγραφα

Διαβατήριο ή ταυτότητα
Πτυχίο ή πτυχία προς αναγνώριση
Βιογραφικό σημείωμα
Πιστοποιητικά προϋπηρεσίας
Πιστοποιητικά συμμετοχής σεμιναρίων και ημερίδων
Συστατικές επιστολές
Βεβαίωση ότι δεν έχεις καταθέσει άλλη αίτηση για αναγνώριση σε άλλο φορέα


Και όλα βεβαία μεταφρασμένα στα γερμανικά, η μετάφραση μπορεί να γίνει από εσένα
αν κατέχεις καλά την γλώσσα αλλά ο κάθε φορέας έχει έχει το δικαίωμα να ζητήσει μετάφραση από αναγνωρισμένο μεταφραστή. Το οποίο κοστίζει αρκετά και θέλει αρκετό ψάξιμο γιατί οι τιμές παίζουν. Η αίτηση για την αναγνώριση γίνεται στα αρμόδια κατά τόπους επιμελητήρια και επαγγελματικούς συλλόγους. Τέλος μπορεί να σου ζητηθεί να πληρώσεις κάποιο τέλος στο κράτος για να γίνει η αναγνώριση αλλά μπορεί και όχι, ανάλογος τον φορέα και την περιοχή που θα βρίσκεσαι.



Αφού μαζέψεις τα απαραίτητα έγγραφα επικοινώνησε με την ελληνική κοινότητα που εδρεύει στην περιοχή που θέλεις να πας. Κάθε κρατίδιο στην Γερμανία έχει διαφορετικούς νόμους και κανόνες και η ελληνική κοινότητα εκεί θα ξέρει κάτι παραπάνω και είναι διατεθειμένη να σε βοηθήσει.


Διάβασε οπωσδήποτε και αυτά:  link3







Ακολουθήστε τον νεομετανάστη στο Facebook εδώ




Σχόλια

  1. Γεία σας, έχω πτυχίο Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.Αναγνωρίζεται στο Αμβούργο?Πρέπει να πάω στην Πρεσβεία για να μάθω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου, σίγουρα αναγνωρίζεται, το πιο πιθανό όμως είναι να χρειάζεται κάποια διαδικασία για να αναγνωριστεί. Μίλα με την πρεσβεία καλύτερα πριν πας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια σας, εχω πτυχίο ελληνικής φιλολογίας από τον τομέα της κλασικής φιλολογίας. Αυτό σημαίνει οτι το πτυχιο επανω δεν γραφει τιποτα για τομεα παιδαγωγικου. Η μεταφραση του πτυχιου μου στα γερμανικα επισησ γραφει φιλολογια και τιποτα για τομεα παιδαγωγικου. Στην Ελλαδα σαν φιλολογοσ θεωρουμαι εκπαιδευτικος- παιδαγωγος. Στη Γερμανια (Στουτγκαρδη) μου ειπαν οτι δεν μπορω να δουλεψω σαν παιδαγωγος (σε kindergarden και άλλα παρομοια γιατι δεν θεωρουμαι παιδαγωγος.

    Αντιθετα, ατομα που ειναι φιλολογοι με πτυχιο απο σχολη Φ.Π.Ψ δηλαδη του Τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας αναγνωριστηκαν σαν Παιδαγωγοι γιατι ειχαν αυτον τον τιτλο στο χαρτι.

    Πως μπορω να λυσω το προβλημα μου?

    Ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου, στη σχολη είχες μαθήματα σχετικά με τον παιδαγωγικό τομέα?

      Διαγραφή
    2. o logos pou den boreis na doulepseis stin germania ws paidagwgos einai dioti oi filologoi tou klassikou pera apo tis 3 didaktikes methodologies den exoun kammia paidagwgiki katartisi se antithesi me to tmima filosofias-paidagwgikis-psyxologias opou i paidagwgiki einai olokliri kateuthunsi alla k mathimata kormou.o titlos s sti germania einai antistoixos me afton tis philologin (sta germanika) p einai i kathigitria i opoia didaskei latinika k arxaia sta legomena gymnasien.twra gia ti diadikasia anagnwrisis prepei na apeuthuntheis sto senat.to ptuxio s den exei kammia sxesi me auto tou nipiagwgou opws k stin ellada.

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα! Τώρα που κοίταξα την αναλυτική βαθμολογία μου από το πανεπιστήμιο είδα ότι από τα 54 μαθήματα της σχολής μου, τα 2 είναι από τον παιδαγωγικό τομέα. Το κάθε ένα διαρκούσε 1 εξάμηνο. Λέγονται "θεωρία και πράξη της διδασκαλίας" και "διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδων". Λέτε να βοηθήσει? Πάντως τα χαρτιά μου έφυγαν ήδη για αναγνώριση εδώ και 3 μέρες . Μου είπαν ότι κατά 99% δεν θα με αναγνωρίσουν σαν εκπαιδευτικό αλλά τουλάχιστον να το προσπαθήσω. Το ξέρουν λένε γιατί έχουν πάρει πολλά τέτοια πτυχία. Επίσης μου είπαν ότι θα περιμένω περίπου 4 μήνες μέχρι να μου απαντήσουν αν θα μου το αναγνωρίσουν ή όχι. δηλαδή από Σεπτέμβριο. Τους ρώτησα αν μπορώ να κάνω εθελοντισμό πάνω στο επάγγελμα για να αποκτήσω την εμπειρία και να μπω έτσι σιγά σιγά στο επάγγελμα και μου είπαν ότι είμαι μεγάλη(30 ετών) και δεν θα με προτιμήσουν. Κ ότι χωρίς αναγνώριση στο πτυχίο μου μπορώ να δουλέψω μόνο σαν βοηθός βρεφονηπιοκόμου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια και παλι, εχεις κανει ολα τα σωστά βήματα! Τωρα περιμένεις και βλέπεις! Εθελοντισμό ή ακομα καλύτερα πρακτική εξάσκηση με σκοπο την εκμάθηση της γλώσσας πανω στον τομεα σου μπορείς να βρεις 100%. Το να μην σε προτιμήσουν λογο ηλικίας μονο για ausbildung θα ελεγα ισχύει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γεια και παλι, εχεις κανει ολα τα σωστά βήματα! Τωρα περιμένεις και βλέπεις! Εθελοντισμό ή ακομα καλύτερα πρακτική εξάσκηση με σκοπο την εκμάθηση της γλώσσας πανω στον τομεα σου μπορείς να βρεις 100%. Το να μην σε προτιμήσουν λογο ηλικίας μονο για ausbildung θα ελεγα ισχύει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ευχαριστω πολυ!!! θα ενημερωσω σε 4 μηνες για τις εξεληξεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γεία σας!

    Ειμαι απόφοιτος ΤΕΙ Λογιστικής και θα ήθελα να ρωτήσω που μπορω να μάθω αν μπορω να ανοιξω λογιστικο γραφειο και στην Γερμανια...επίσης ,πως μπορω να αναγνωρισω το πτυχιο μου...σε ποια υπηρεσία θα πρέπει να απευθυνθώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η υπηρεσία που είναι υπεύθυνη για τις αναγνωρίσεις είναι διαφορετική για κάθε κρατίδιο της Γερμανίας. Ρίξε μια ματιά εδώ: https://www.anerkennung-in-deutschland.de/html/de/

      Διαγραφή
  9. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα!είμαι απόφοιτη του τμήματος Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής του ΑΠΘ με κατεύθυνση Παιδαγωγική. Θα ήθελα να μάθω, αν γνωρίζει κάποιος, αν υπάρχει η δυνατότητα να δουλέψω σε νηπιαγωγείο του Μονάχου. Προσπάθησα να βγάλω άκρη με όσα διαβάζω στο διαδίκτυο αλλα δεν τα κατάφερα. Που θα μπορούσα να απευθυνθώ για πληροφορίες;απο πού να ξεκινήσω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρχικά δες αν αναγνωρίζεται το πτυχίο σου: https://www.anerkennung-in-deutschland.de/html/de/

      Διαγραφή
  11. Καλημέρα έχω πτυχίο ηλεκτρονικού από το ΤΕΙ Αθηνών πως μπορώ να εργαστώ στην Γερμάνια και που μπορώ να κάνω αναγνώριση του πτυχίου μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλησπέρα, πρέπει να γνωρίζεις καλά γερμανικά!! λεπτομερειες για αναγνώριση εδω https://www.anerkennung-in-deutschland.de/html/de/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλησπέρα κι από εμένα! Είμαι κάτοχος πτυχίου Ειδικής αγωγής από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Χρειάζεται τη σφραγίδα της Χάγης το πτυχίο μου ώστε να αξιολογηθεί στημ Γερμανία; Άραγε θα μπορέσω να εργαστώ ή θα έχω τρέξιμο; Σας ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γνωρίζει κανείς το κόστος της αναγνώρισης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναλόγως το κρατίδιο και τον οργανισμό που αναλαμβάνει την αναγνώριση, εμένα σε μια ερώτηση που είχα κάνει μου είχαν πει από 50 έως 500 ευρώ!

      Διαγραφή
  16. Γεια σας έχω πτυχίο στο marketing ειδικός εμπορίας διαφήμισης κ προώθησης προϊόντων.το πήρα στην ελλαδα.ήρθα γερμανικά πριν 10 μέρες.αυτό το πτυχίο μπορώ να το μετάφραση.κ να κάνω κάποια εντατικά μαθημαστα.δεν ξέρω την γλωσσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Οι πληροφορίες που αναγράφονται σε αυτό το blog, προέρχονται από προσωπική εμπειρία και έρευνα. Δεν φέρουμε καμία ευθύνη.