25.7.16

Ο λόγος που εξαφανίζομαι!!!


Όποιοι από εσάς με ακολουθείται τα τελευταία χρόνια, σίγουρα θα έχετε παρατηρήσει κάτι!

Ή θα γράφω στο Blog, θα κάνω βίντεο στο Youtube και θα είμαι παρόν στο Facebook ή δεν θα υπάρχω πουθενά!

Τα τελευταία χρόνια της ζωής μου, ανακάλυψα πως το να έχω απλά μια δουλειά, δεν μου αρκεί. Θέλω πολλά παραπάνω, όχι μόνο από άποψη χρημάτων, αλλά από άποψη ελευθερίας.
Όταν λοιπόν εξαφανίζομαι σημαίνει πως μια νέα ιδέα μου έχει πάρει το μυαλό, μια ιδέα για ένα νέο προϊόν το οποίο θα με κάνει επιτέλους ανεξάρτητο.

Οι ιδέες πολλές, από τρόφιμα σε θήκες για κινητά και από μικροέπιπλα σε αξεσουάρ για σκύλους. Ιδέες που έκανα πράξη, με μερικά προϊόντα να φτάνουν στην αγορά χωρίς όμως ιδιαίτερη επιτυχία.

Αποτυχημένος είναι αυτός που σταμάτησε να προσπαθεί, δεν θυμάμαι που το άκουσα, με άγγιξε όμως τόσο πολύ, που το έκανα τρόπο ζωής. Καμιά αποτυχία δεν θα με σταματήσει, είναι απλά ένα ακόμα σκαλί που πρέπει να ανέβω στον δρόμο προς την επιτυχία.  


Η ιδέα που με έκανε να εξαφανιστώ τον τελευταίο καιρό, δεν έχει να κάνει με ένα νέο προϊόν αλλά με μια νέα υπηρεσία.


Προσπαθώντας να βοηθήσω τους γονείς της Κωνσταντίνα που έχουν ελληνικό imbiß, βρήκα ένα τρόπο να βοηθήσω όλα τα imbiß και τα εστιατόρια να εκμεταλλευτούν την δύναμη του ίντερνετ, χωρίς να ξοδέψουν ένα σωρό χρήματα.




Ξεκινάω μετατρέποντας τον κατάλογο του καταστήματος σε ψηφιακή μορφή. Στην συνέχεια δίνω στον πελάτη τη δυνατότητα, με έναν πολύ εύκολο τρόπο, κατεβάσει τον κατάλογο στο κινητό του. Πλέον ο πελάτες έχουν τον κατάλογο του καταστήματος πάντα στην τσέπη τους. Μπορούν δηλαδή να διαβάσουν τον κατάλογο και να παραγγείλουν ακόμα και αν είναι εκτός σπιτιού, π.χ στη δουλειά ή στο αυτοκίνητο.

Έκανα λοιπόν τις δοκιμές μου, έφτιαξα από το μηδέν τη νέα ιστοσελίδα, έκανα έναρξη επιτηδεύματος και πριν ριχτώ για άλλη μια φορά στον αγώνα γράφω αυτό το κείμενο.


Γράφω γιατί η στήριξη σας σημαίνει πολλά για μένα.

Γράφω γιατί θέλω την γνώμη σας.

Ρίξτε μια ματιά παρακάτω και επικοινωνήστε μαζί μου. Πείτε μου τι αρέσει, τι δεν σας αρέσει, τι βρίσκεται σωστό και τι λάθος.

Πάτα εδώ: http://www.livespeisekarte.de/





No comments:

Post a Comment