Μαθαίνοντας Γερμανικά Σαν Τα Παιδιά (13 Δωρεάν HD Βίντεο!!!)



Όλοι λίγο πολύ, έχουμε ακούσει κάποια γιαγιά ή κάποιον παππού από τις πρώτες γενιές μεταναστών να λένε “-Εγώ έμαθα γερμανικά μόνο βλέποντας τηλεόραση.” Όπως έχω αναφέρει πολλές φορές σε αυτό το Blog όσο περισσότερο εκτέθεις τον εαυτό σου σε μια ξένη γλώσσα τόσο πιο εύκολα θα την μάθεις. Έτσι λειτουργεί ο εγκέφαλος, έτσι μαθαίνουν τα παιδιά να μιλάνε την μητρική τους γλώσσα πολύ πριν ξεκινήσουν το σχολείο. Έτσι λοιπόν σκοπεύω να μάθω κι εγώ, αρχικά γιατί δεν έχω την δυνατότητα για μαθήματα αλλά κυρίως γιατί αντιπαθώ τις κλασικές μεθόδους διδασκαλίας.



Με όπλο μας το ίντερνετ και με μότο μας το “επανάληψη μήτηρ μαθήσεως” πάμε να μάθουμε γερμανικά σαν τα παιδιά.


Η εταιρία BookBox δημιούργησε μια σειρά από βίντεο κινουμένων σχεδίων στα γερμανικά με γερμανικούς υπότιτλους. Τα βίντεο είναι πολύ καλοφτιαγμένα και ιδιαίτερα επιμορφωτικά μιας και σχεδιάστηκαν για παιδιά. Πιστεύω αν και ενήλικες μπορούμε να μάθουμε πολλά από αυτά τα βίντεο.



Βρείτε τα βίντεο εδώ.




Μια επίσκεψη στο site τους για περισσότερο δωρεάν υλικό εδώ.





Έλα να γίνουμε φίλοι στο facebook.

Γίνε συνδρομητής στην σελίδα μου στο youtube για δωρεάν βίντεο
μαθήματα γερμανικών κάθε βδομάδα.




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Οι πληροφορίες που αναγράφονται σε αυτό το blog, προέρχονται από προσωπική εμπειρία και έρευνα. Δεν φέρουμε καμία ευθύνη.