Επίσκεψη στο γιατρό. Χρήσιμες εκφράσεις στα γερμανικά.





Γειά σας παιδιά. Με αυτή την ανάρτηση θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας συχνές φράσεις που χρησιμοποιούμε όταν επισκεπτόμαστε τον γιατρό. 


1 Τα βασικά.


Τι ώρα ανοίγετε; 

Um welche Uhrzeit öffnen Sie?


Τι ώρα κλείνετε;

Um welche Uhrzeit schließen Sie?


Πότε μπορεί να με δει ο γιατρός; 

Wann kann mich der Arzt sehen?


Μπορώ να κλείσω ένα ραντεβού; 

Kann ich einen Termin vereinbaren?


2 Συμπτώματα και ασθένειες.


Πονάει η μέση μου. Ich habe Rückenschmerzen. 

Πονάω. Ich habe Schmerzen. 

Ζαλίζομαι. Mir ist schwindelig 

Έχω τάση για εμετό. Mir ist übel.

Κόπηκα. Ich habe eine Schnittwunde.

Έχω πονοκέφαλο. Ich habe Kopfschmerzen. 

Πονάει ο λαιμός μου.Ich habe Halsschmerzen. 

Έχω κρύωμα. Ich habe eine Erkältung. 

Δεν αισθάνομαι καλά. Ich fühle mich nicht gut. 

Έχω ένα εξάνθημα. Ich habe einen Ausschlag. 

Έχω μια μελανιά. Ich habe einen blauen Fleck. 

Έχω φαγούρα. Ich habe Juckreiz/Es juckt. 

Έχω άσθμα. Ich habe Asthma. 

Έχω καούρα. Ich habe Sodbrennen.


3 Φάρμακα.


Παίρνω φάρμακα. Ich nehme Medikamente. 


Χρειάζομαι συνταγή; Brauche ich ein Rezept?


Πού μπορώ να βρω ένα φαρμακείο; Wo finde ich eine Apotheke? 


Ποια είναι η συνιστώμενη δόση; Was ist die empfohlene Dosis? 


Πώς το χρησιμοποιώ; Wie wird dieses Produkt angewendet?


4 Σε περίπτωση εκτάκτου ανάγκης.


Χρειάζομαι βοήθεια! 

Ich brauche Hilfe! 


Φωνάξτε ένα γιατρό παρακαλώ! 

Bitte rufen Sie einen Arzt!


Πηγαίντε με στο νοσοκομείο παρακαλώ!

Bitte bringen Sie mich ins Krankenhaus!


Πρέπει να με δει κάποιος αμέσως!

Mich soll sofort jemand ansehen


Βρες το Νεομετανάστη στο:




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Οι πληροφορίες που αναγράφονται σε αυτό το blog, προέρχονται από προσωπική εμπειρία και έρευνα. Δεν φέρουμε καμία ευθύνη.