Minijob: Δικαιούμαι πληρωμένη άδεια? (Ερώτηση αναγνώστριας)

Στα 9 χρόνια του Νεομετανάστη έχω λάβει αμέτρητες ερωτήσεις από αναγνώστες για θέματα που αφορούν γενικά την ζωή στη Γερμανία αλλα και ειδικότερα την εργασία, την τράπεζα, το Job Center και πολλα άλλα. Η αλήθεια είναι πως δεν γνωρίζω όλες τις απαντήσεις, όταν όμως γνωρίζω, είναι μεγάλη μου χαρά να βοηθήσω.

Η σημερινή ερώτηση ήρθε από την Ιωάννα, αφορά την άδεια μετ'αποδοχών και είναι η εξής:
Η απάντηση μου στην ερώτηση της Ιωάννας: 

"Καλησπέρα, βάση νόμου οι εργοδότες στην Γερμανία απαγορεύεται να κάνουν διακρίσεις στα δικαιώματα μεταξύ εργαζομένων πλήρους και μερικής απασχόλησης. Επομένως ναι δικαιούσαι πληρωμένη άδεια."

Η ερώτηση είναι λογική διότι το Urlaubsantrag που μας δίνει ο εργοδότης μπορεί να είναι περίπλοκο. Έχω δει Γερμανούς να μην βγάζουν άκρη με το "πόσες μέρες άδεια δικαιούνται" και με το "ποσα χρήματα θα πληρωθούν" όταν πάρουν την άδεια.

Για θέματα άδειας η συμβουλή μου σε όλους σας είναι να κλείσετε ένα ραντεβού με τον υπεύθυνο ή τον προϊστάμενο σας και να ζητήσετε να σας εξηγήσουν όλες τις λεπτομέρειες. Είναι δικαίωμα σας και δεν είναι ντροπή.

Αν έχεις κι εσύ μια ερώτηση που μπορώ να βοηθήσω γίνε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook και στείλε μου μήνυμα. Θα προσπαθήσω να απαντήσω στις ερωτήσεις σας το συντομότερο δυνατό. 




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Οι πληροφορίες που αναγράφονται σε αυτό το blog, προέρχονται από προσωπική εμπειρία και έρευνα. Δεν φέρουμε καμία ευθύνη.